Call-center lösning för din Zendesk platform som också kan integrera med andra applikationer
Zendesk är en kundtjänst och IT support plattform som är utformad för att hjälpa företag att skapa kundrelationer som är mer meningsfulla, personliga och produktiva. Familjen av Zendesk produkter gör det möjligt för företag att vara mer pålitliga, flexibla och skalbara. De bidrar till att förbättra kommunikationen och ge mening åt all data som genereras.
Framförallt arbetar de tillsammans för att utveckla de små dialogerna till långsiktiga relationer.
Zendesk fungerar som en delad inkorg för alla dina kunders frågor och bekymmer. På så sätt, oavsett vilken kanal kunden använder för att kontakta företaget på – e-post, chatt, Twitter, telefon etc … är supportagenten alltid försedd med ett ärende, vilket gör ärendehanteringen mycket lättare för agenten att hjälpa kunden att lösa problemet eller svara på frågan.
KONTAKTA OSS FÖR ATT DISKUTERA CALL CENTER kommunikation
Varför The Service Corporation?
SUPPORT
Vi levererar 24/7 teknisk support för era medarbetare och övervakar och hanterar incidenter i applikationen
INFÖRANDE & KONFIGURERING
Vi hjälper verksamheter att införa Babelforce med Zendesk och bygga de samtalsflöden som ni behöver
PROCESSER
Vi är ITIL-experter och hjälper er att ta fram enkla och effektiva arbetsflöden
RAPPORTERING
Vi tar fram skräddarsydda rapporter för att mäta och följa upp er verksamhet och integrerar dessa med era Zendesk rapporter
UTBILDNING
Vi levererar anpassade utbildningar online eller på ert kontor
KONTINUERLIG FÖRBÄTTRING
Vi erbjuder tjänster för rådgivning och ständig utveckling av er Babelforce lösning
Några av våra nöjda kunder
Djenee Pierce SMSpark
Varför Babelforce?
ÖPPEN PLATTFORM
Babelforce ger dig total frihet att integrera med alla dina applikationer men går också att använda bara via en Softphone på din dator eller telefon
ÄRENDEHANTERING
Ta emot och hantera samtal direkt i Zendesk via den välbeprövade integrationen. Zendesk ärendet öppnas automatiskt för agenten
RAPPORTER
Ta fram rapporter för att mäta och förbättra er kundtjänst och kombinera samtalsrapporter med Zendesk rapporter från andra kanaler
INTEGRATIONER
Ta fram rapporter för att mäta och förbättra er kundtjänst och kombinera samtalsrapporter med Zendesk rapporter från andra kanaler
MOLN BASERAD PLATTFORM
Hög driftsäkerhet och tillgänglighet
powered by FormCrafts